Monday 16 December 2013



MAHU ZURIAT?


Sebagai salah satu usaha adalah dengan SUPLEMENT CADANGAN UNTUK KESUBURAN SUAMI ISTERI daripada Shaklee.

mengandungi ZINK untuk suami dan GLA untuk isteri.Ia adalah basis ataupun asas untuk membantu kepada punca-punca ketidaksuburan suami isteri. Mari kita tengok bagaimana VITAMIN ini boleh bantu anda untuk menangani masalah kesuburan.






Zink Shaklee
Zink dirumuskan daripad glukonat semulajadi bergabung dengan nutrient semulajadi yang lain seperti kalsium dan serbuk alfalfa untuk menjadikan zink mudah diserap oleh tubuh badan kita.




                 Bagaimana Zink membantu Kesuburan Lelaki?
1. Zink meningkatkan dan memperbaiki seks lelaki iaitu dengan meninggikan kualiti dan bilangan sperma
2. Pengambilan zink yang secukupnya meningkatkan keupayaan seks dan lebih bertenaga.
3. Membaiki masalah prostat dan penyembuhan benign prostatomegaly. Menurut kajian dilakukan, pengambilan zink berterusan mampu mengurangkan pembengkakan prostat hingga dalam kadar 70%.
4. Membantu mempercepatkan pemulihan luka dalaman dan luaran seperti luka pembedahan.

GLA
GLA adalah Gamma Linolenic Acid yang mengandungi asid lemak Omega-6 tak tepu. GLA Shaklee digabungkan dengan minyak sunflower dan Vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya.

Bagaimana GLA membantu Kesuburan Wanita?
GLA bertindak untuk membantu wanita menghasilkan lendir servik yang berkualiti untuk subur yang berwarna keputihan seperti putih telur . Kadang-kadang ia seperti datang keputihan.

Setiap sebulan dalam satu kitar period cecair lendir ini akan terhasil untuk melambangkan kesuburan namun tidak semua orang akan menghasilkan lendir “subur” itu.

Disini la peranan GLA untuk memastikan kesuburan iaitu apabila sperma berenang melalui uterus hingga ke tiub fallapio untuk mendapatkan telur ovum untuk disenyawakan. GLA ini untuk membantu sperma hidup dalam tiub fallapio untuk tempoh hingga ke 5 hari.

Kebaikan GLA
1. Membantu mengurangkan sengugut
2. Membantu mengawal paras hormon wanita
3. Membantu kitar haid kembali normal.
4. Membantu mengurangkan keradangan seperti sengal-sengal.



hubungi kami untuk tempahan & harga terbaik

No comments:

Post a Comment